608 816 708

biuro@jumpfitness.pl

GALERIE

O NAS

Zalety treningu na trampolinach:

 

Podczas skoków na trampolinie pracują wszystkie mięśnie, przyspiesza się przepływ limfy w naszym organizmie, dzięki czemu szybciej usuwane są toksyny, martwe komórki, komórki rakowe i łatwiej absorbowane są składniki odżywcze w komórkach, które później przekształcane są w energię. Badania dowiodły, że skakanie na trampolinie jest 68% skuteczniejsze niż jogging!

Zaletą tych ćwiczeń jest fakt, że mogą je wykonywać osoby w każdym wieku, gdyż w przeciwieństwie do innych form aktywności fizycznej, nie obciążają one kręgosłupa i stawów. Ma to duże znaczenie dla osób z dużą nadwagą lub kontuzjami.

Ćwiczenia na trampolinie:

- wzmacniają komórki,
- wzmacniają serce,
- pobudzają układ immunologiczny,
- aktywizują wszystkie grupy mięśni,
- oczyszczają układ limfatyczny, usprawniają krążenie limfy w organizmie i tym samym poprawiają metabolizm,
- poprawiają pracę mózgu,
- dotleniają skórę i organizm i spowalniają procesy jej starzenia,
- pozwalają szybko osiągnąć świetną formę fizyczną,
- zmniejszają bóle kości i stawów,
- zmniejszają siłę i częstotliwość bólów głowy.

Ćwiczenia na trampolinie spełniają 4 podstawowe zasady efektywnych ćwiczeń:

- wzmacniają,
- czynią ciało bardziej elastycznym i zwinnym,
- dotleniają,
- zwiększają wytrzymałość.

Jako osoba z ponad 15 letnim doświadczeniem sportowym, polecam Paniom JUMP Fitness jako rewolucyjne zajęcia fitness. Odchudzanie i poprawa kondycji to teraz zabawa na mini trampolinach.

Prowadzący zajęcia: Trener Maciej Skrobotun

Prowadzimy również zajęcia FIGHTNESS:

Kliknij i zobacz jak wyglądają zajęcia

 

FIGHTNESS - To energiczny program inspirowany sztukami walki - czerpie z szerokiego wachlarza ruchów znanych na dalekim wschodzie od tysiącleci - karate, boks, taekwondo, tai chi i muay thai. Inspirujący instruktor oraz specjalne techniki wykonywania ćwiczeń w połączeniu z odpowiednią muzyką są najkrótszą drogą do uzyskania doskonałej kondycji i spalenia ogromnej ilości kalorii.

FIGHTNESS to:
- poprawa funkcji serca i płuc
- zmniejszenie ryzyka zawału i chorób serca
- wzmocnienie i kształtowanie kluczowych grup mięśniowych
- zwiększenie koordynacji i sprawności ruchowej
- wzrost gęstości kości
- poprawa postawy ciała i stabilności kręgosłupa
- zwiększenie pewności siebie

Ponadto FIGHTNESS to:
- poprawa kondycji ciała
- lepsze samopoczucie
- lepsze krążenie krwi

Do zobaczenia na treningu

 




O NAS      OFERTA      CENNIK      GALERIE      KONTAKT

Projekt oraz realizacja agencja reklamowa aktywwwni.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. stat4u

 
 
 
Menu

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystajac ze strony wyrazasz zgode na uzywanie cookie.  Wiecej informacji